شهر لی جیانگ
نوشته شده توسط : enitour

شهر لی جیانگ را می توان نسخه چینی شهر وینز ایتالیا دانست. اگر چه امروز شهر لی جیانگ جزو شهرهای توسعه‌یافته و مدرن چین است اما اگر به بخش قدیمی آن سر بزنید به خوبی ونیز را در آسیا مشاهده می کنید.

به پرجمعیت ترین کشور جهان، چین سفر کنید +عکس

شهری مملو از ساختمان‌های چندطبقه با سقف‌های زیبای شیروانی، برج‌ها و پل‌ها که آب از میان آن‌ها می‌گذرد و گردشگران در هنگام قدم زدن در شهر لی جیانگ سفری در تونل زمان به گذشته خواهند داشت.این شهر، یکی از برنامه های گردشگری تور مسافرتی چین است که در برنامه اکثر آژانس های مسافرتی گنجانده شده است. پس با سفر به چین از زیبایی های این جاذبه توریستی هم لذت ببرید.

تور ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشور ایران ازجمله تورهای محبوب گردشگران ایرانی می‌باشد. قیمت تور ارمنستان به دو شکل زمینی و هوایی انجام می‌شود و تور زمینی ارمنستان نیز به دلیل عبور از جاده‌های بسیار سرسبز و خوش‌منظره مورد توجه می‌باشد. قیمت تور ارمنستان در لیست زیر می‌توانید آژانس‌های ارائه‌ دهنده تور ارمنستان را مشاهده نمایید.

نتیجه تصویری برای شهر لی جیانگ




:: برچسب‌ها: برنامه های گردشگری تور مسافرتی چین , تور چین , جاذبه توریستی چین , جاذبه های برتر چین , جاذبه های توریستی چین , جاذبه های دیدنی چین , جاذبه های گردشگری چین , چین , سفر به چین , شهر لی جیانگ , شهر لی جیانگ چین , نسخه چینی شهر وینز ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: